Maksuehdot ja yleiset varausehdot
Maksuehdot ja yleiset varausehdot

Kaikki näillä verkkosivuilla tarkoitetut sitoumukset tehdään asiakkaan ja myyjän eli Evon Luonto Oy:n välillä. Myyjää voidaan kutsua myös yrityksen aputoiminimellä Peace & Privacy tai Peace and Privacy.

  1. Kohteiden perushinta sisältää normaalisti majoitus- ja keittiötilojen, saniteettitilojen ja yhden saunan käytön. Perushintaan asiakas vierailee kohteessa omatoimiperiaatteella, eli noutaa ja palauttaa itse avaimen koodiavainsäiliöön ja siivoaa itse kohteen käytön päätteeksi. Lisäpalvelut kuten esimerkiksi vieraiden vastaanotto, kylpypaljut, liinavaatteet, paljujen ja saunojen valmistelu kylpykuntoon, erilaiset ruokailu- ja kokouspalvelut sekä loppusiivous varataan ja laskutetaan aina erikseen kulloinkin annettavan tarjouksen perusteella.
  2. Varaus on asiakkaan puolelta vahvistettu, kun asiakas on ilmoittanut varauksestaan joko puhelimitse tai sähköpostitse. Asiakkaan tulee maksaa varausmaksuna 30 % varauksen kokonaisarvosta varauksen yhteydessä.
  3. Jos varaus on tehty vähemmän kuin kuusi (6) viikkoa ennen varauksen alkua, tulee varaus maksaa kokonaisuudessaan varauksen yhteydessä.
  4. Myyjän puolelta varaus on vahvistettu, kun asiakas on maksanut 30 % varausmaksun eräpäivään mennessä tai koko varauksen summan yhdellä kertaa. Loppumaksu 70 % maksetaan viimeistään kuusi (6) viikkoa ennen varauksen alkua. Varaus- tai loppumaksua ei palauteta, jos asiakas peruuttaa varauksen.
  5. Mikäli asiakas ei suorita maksuja eräpäivään mennessä, on myyjällä oikeus peruuttaa varaus ilman erillistä ilmoitusta.
  6. Laskuun liittyvät huomautukset on ilmoitettava 7 vuorokauden sisällä laskun päiväyksestä. Laskutuspalvelumaksu on 3,50 €/lasku.
  7. Asiakkaan tulee varauksensa yhteydessä ilmoittaa asianmukaiset laskutustiedot. Mahdollisista asiakkaan pyytämistä muutoksista jo tehtyihin laskuihin perimme 10 € muutosmaksun/lasku.
  8. Kohde on asiakkaan käytössä tulopäivästä klo 14 lähtöpäivään klo 12, jos ei muuta ole erikseen sovittu.
  9. Varauksen henkilömäärä on ilmoitettava varauksen vahvistamisen yhteydessä. Jos henkilömäärä varauksen toteutuessa on suurempi kuin alunperin ilmoitettu, tulee asiakkaan ilmoittaa siitä myyjälle.
  10. Jos loppusiivousta ei ole tilattu, asiakas siivoaa itse annettujen ohjeiden mukaisesti ja vie mukanaan palautuskelvottomat pullot ja tölkit sekä pahvit.
  11. Vaikka loppusiivous olisi tilattu, asiakkaan tulee tiskata tiskit ja viedä pois tuomansa ruokatarvikkeet sekä tyhjentää kylpytynnyri käytön jälkeen. Kohteen kunnon tulee olla normaalin asumisen jäljiltä.
  12. Jos asiakas on aiheuttanut myyjän hallitsemille kiinteistöille, alueille tai irtaimistolle vahinkoa, myyjällä on oikeus laskuttaa vahinkojen korjaamisesta aiheutuneet kustannukset. Asiakkaalla on velvollisuus ilmoittaa aiheutuneista vahingoista välittömästi.
  13. Mikäli asiakas kadottaa majoituskohteen avaimen, myyjällä on oikeus periä asiakkaalta siitä aiheutuvat kulut. Oven avaamisesta veloitetaan 75 €/käynti.
  14. Majoituskohteeseen unohtuneet tavarat toimitetaan asiakkaalle postiennakolla ja palautuksesta veloitetaan 10 € ja lähetyskulut.
  15. Myyjä ei ole velvollinen korvaamaan asiakkaalle aiheutunutta haittaa tai vahinkoa, joka aiheutuu ennalta arvaamattomasta ylivoimaisesta esteestä (force majeure) tai vastaavasta syystä (esim. luonnonilmiöt, sähkökatkot jne).

Lähtökohtaisesti vuokraamme kohteitamme omatoimiseen käyttöön, mutta tarjoamme mielellämme korvausta vastaan myös ruokapalveluita, kokouspalveluita, ohjelmapalveluita sekä monia muita työpalveluita, jotka tekevät tapahtumastanne sujuvan ja elämyksellisen. Tärkeintä on kuitenkin kohteidemme tarjoama oma rauha ja yksityisyys, Peace & Privacy.

Koska kohteemme sijaitsevat osin syrjäisillä paikoilla, pitkien etäisyyksien takia huoltomme ei aina pysty tarkastamaan kohteita kaikkien asiakkaiden jälkeen. Jos kohde on saapuessasi siivoamatta tai siellä on puutteita, ota välittömästi yhteyttä soittamalla 0207 300 888.

Asiakkaan tulee tuoda omat lakanat ja pyyhkeet, jos niitä ei ole erikseen etukäteen vuokrattu. Siivouksesta varauksen aikana ja sen jälkeen huolehtii asiakas, jos loppusiivousta ei ole tilattu.