fbpx
Maksuehdot ja yleiset varausehdot
Maksuehdot ja yleiset varausehdot

Väliaikainen lisäys 30.7.2020 varausehtoihimme: Peruutuksen sattuessa emme palauta maksuja, mutta koronaviruspandemiasta johtuvien viranomaisten määräämien rajoitusten estäessä kohteeseen saapumisen voimme vaihtaa maksetut summat lahjakorttiin, jonka voi hyödyntää minkä tahansa majoituskohteemme vuokraamiseen 31.12.2021 asti edellyttäen, että alkuperäinen varaus siirretään viimeistään 6 viikkoa ennen sen alkamista ja että se on kokonaisuudessaan maksettu. Uusi varaus tulee siirtää samoille viikonpäiville, joille alkuperäinen varaus oli tehty.

Kaikki näillä verkkosivuilla tarkoitetut sitoumukset tehdään asiakkaan ja myyjän eli Evon Luonto Oy:n välillä. Myyjää voidaan kutsua myös yrityksen aputoiminimillä Evo Nature Ltd, Peace & Privacy tai Peace and Privacy.

  1. Kohteiden perushinta sisältää normaalisti majoitus- ja keittiötilojen, saniteettitilojen ja yhden saunan käytön. Perushintaan asiakas vierailee kohteessa omatoimiperiaatteella, eli noutaa ja palauttaa itse avaimen koodiavainsäiliöön ja siivoaa itse kohteen käytön päätteeksi. Lisäpalvelut kuten esimerkiksi vieraiden vastaanotto, kylpypaljut, liinavaatteet, paljujen ja saunojen valmistelu kylpykuntoon, erilaiset ruokailu- ja kokouspalvelut sekä loppusiivous varataan ja laskutetaan aina erikseen kulloinkin annettavan tarjouksen perusteella.
  2. Varaus on asiakkaan puolelta vahvistettu, kun asiakas on ilmoittanut varauksestaan joko puhelimitse tai sähköpostitse. Tämän jälkeen varausta ei voi enää perua. Asiakkaan tulee maksaa varausmaksuna 30 % varauksen kokonaisarvosta varauksen yhteydessä.
  3. Jos varaus on tehty vähemmän kuin kuusi (6) viikkoa ennen varauksen alkua, tulee varaus maksaa kokonaisuudessaan varauksen yhteydessä.
  4. Myyjän puolelta varaus on vahvistettu, kun asiakas on maksanut 30 % varausmaksun eräpäivään mennessä tai koko varauksen summan yhdellä kertaa. Loppumaksu 70 % maksetaan viimeistään kuusi (6) viikkoa ennen varauksen alkua. Varaus- tai loppumaksua ei palauteta, jos asiakas peruuttaa varauksen.
  5. Mikäli asiakas ei suorita maksuja eräpäivään mennessä, on myyjällä oikeus peruuttaa varaus ilman erillistä ilmoitusta.
  6. Laskuun liittyvät huomautukset on ilmoitettava 7 vuorokauden sisällä laskun päiväyksestä. Laskutuspalvelumaksu on 3,50 €/lasku. Väärinkäsitysten välttämiseksi käsittelemme laskuihin liittyviä kysymyksiä ja huomautuksia vain sähköpostitse, osoite info@evonluonto.fi
  7. Asiakkaan tulee varauksensa yhteydessä ilmoittaa asianmukaiset laskutustiedot. Jos laskutusohjeita ei ole annettu, lähetämme pdf-laskun sähköpostilla. Kohteen avainkoodi voidaan luovuttaa vain asiakkaille, joiden laskut on maksettu ennen saapumispäivää. Mahdollisista asiakkaan pyytämistä muutoksista jo tehtyihin laskuihin tai laskukopioiden uudelleen lähettämisestä perimme 15 € muutosmaksun/lasku. Uudessa laskussa eräpäivä pysyy samana kuin aiemmin lähetetyssä laskussa. Jos yritysasiakkaamme ennen laskun lähettämistä edellyttää erillisten toimittajalomakkeiden täyttämistä ja/tai vastaavia hallintokustannuksia lisääviä toimenpiteitä, varaamme oikeuden veloittaa näihin kuluvasta työajasta 35 €/tunti. Postitse lähetettävistä laskuista veloitamme 5 € postituskuluja.
  8. Kohde on asiakkaan käytössä normaalisti tulopäivästä klo 14 lähtöpäivään klo 12. Perjantaisin saapumisaika on klo 16. Poikkeavista ajoista voidaan sopia erikseen kunkin tarjouksen yhteydessä mahdollisuuksien mukaan.
  9. Varauksen henkilömäärä on ilmoitettava varauksen vahvistamisen yhteydessä. Jos henkilömäärä varauksen toteutuessa on suurempi kuin alunperin ilmoitettu, tulee asiakkaan ilmoittaa siitä myyjälle.
  10. Jos loppusiivous on tilattu, asiakkaan tulee kuitenkin tiskata käyttämänsä astiat, laittaa roskat roskikseen ja viedä pois tuomansa ruokatarvikkeet sekä tyhjentää kylpytynnyri käytön jälkeen. Kohteen kunnon tulee olla normaalin asumisen jäljiltä. Katso loppusiivouksen muistilista.
  11. Jos asiakas ei ole tilannut liinavaatteita, asiakas huolehtii siitä, että kaikilla ryhmän jäsenillä on omat pyyhkeet, lakanat ja tyynyliina mukanaan.
  12. Jos asiakas on aiheuttanut myyjän hallitsemille kiinteistöille, alueille tai irtaimistolle vahinkoa, myyjällä on oikeus laskuttaa vahinkojen korjaamisesta aiheutuneet kustannukset. Asiakkaalla on velvollisuus ilmoittaa aiheutuneista vahingoista välittömästi. Ympäristöön yli 100 desibelin melua aiheuttavat tapahtumat on kielletty.
  13. Mikäli asiakas kadottaa majoituskohteen avaimen, myyjällä on oikeus periä asiakkaalta siitä aiheutuvat kulut, kuitenkin vähintään 200 €. Oven avaamisesta veloitetaan 75 €/käynti.
  14. Majoituskohteeseen unohtuneet tavarat toimitetaan asiakkaalle postitse. Palautuksesta laskutetaan 35 € käsittely- ja postikuluja palautetun tavaran arvosta riippumatta. Löytötavaroiden noutaminen majoituskohteesta jälkikäteen ei ole mahdollista, vaan kaikki tavarat palautetaan asiakkaalle postitse. Asiakkaan tulee ilmoittaa unohtuneiden tavaroiden tuntomerkit ja palautusosoite kirjallisesti sähköpostitse osoitteeseen info@evonluonto.fi
  15. Myyjä ei ole velvollinen korvaamaan asiakkaalle aiheutunutta haittaa tai vahinkoa, joka aiheutuu ennalta arvaamattomasta esteestä, ylivoimaisesta esteestä (force majeure) tai vastaavasta syystä (esim. luonnonilmiöt, sähkökatkot jne). Esim. mahdollisissa ns. ylibookkaustapauksissa myyjän peruuttaessa asiakkaan varauksen myyjä on velvollinen palauttamaan asiakkaalle täysimääräisesti asiakkaan maksamat maksut, mutta ei mahdollisia välillisiä kuluja tai muita korvauksia.
  16. Asuntoautossa tai asuntovaunussa yöpyminen ja niiden sähkönkäyttö Evon Luonnon kohteiden alueilla on sallittua, jos siihen liittyvistä ehdoista ja kustannuksista on etukäteen erikseen sovittu varauksen yhteydessä.
  17. Sähköautojen lataus on lähtökohtaisesti kielletty. Siihen on erikseen pyydettävä lupa. Veloitamme sähköautojen latauksesta kertakorvauksen 15 €/auto, mikäli kyseisen kohteen sähköjärjestelmä on mitoitettu sähköautojen latausta varten.
  18. Kynttilöiden ja ulkotulien polttaminen kaikissa tiloissa sisällä tai ulkona on kielletty turvallisuussyistä.
  19. Kohteisiin on tuotu valmiiksi liukkauden estoon tarkoitettua hiekoitussepeliä tai vastaavaa tuotetta. Asiakkaan tulee tarvittaessa sitä kulkuväylille levittää.
  20. Arvostamme, jos asiakkaamme eivät tuo mukanaan muovisia kertakäyttöastioita. Ne kuormittavat ympäristöä ja lisäävät jätekuormaa.
  21. Asiakas voi vapaasti tuoda kaikkiin kohteisiimme omat ruuat ja juomat sekä käyttää kunkin kohteen astioita vapaasti tai vaihtoehtoisesti tilata myyjän pitopalvelulta valmiit ateriat erillisten myyjän toimittamien ruokalistojen mukaan. Asiakas voi halutessaan käyttää myös itse valitsemaansa muuta pitopalveluyritystä edellyttäen, että ko. toimija tuo mukanaan omat astiat ja huolehtii kaikkien käyttämiensä tilojen huolellisesta loppusiivouksesta.
  22. Jos asiakas tuo kohteeseen lemmikkieläimiä, asiakas vastaa niiden turvallisuudesta kokonaan itse. Kohteissa saatetaan tarpeen mukaan käyttää tuhoeläimiä karkottavia välineitä ja/tai aineita, jotta mm. hiiret pysyisivät poissa.
  23. Jos kohde on asiakkaan saapuessa siivoamatta tai siellä on puutteita, tulee asiakkaan ottaa välittömästi yhteyttä soittamalla numeroon 0207 300 888.